کد خبر: ۱۱۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
رئیس کمیته شهرداری‌ها و دهیاری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از خدمات رسانی ۳۱ شهرداری و ۳۱ دهیاری خراسان رضوی در مسیر جاده‌های استان به زائران نوروزی خبر داد.
خدمات رسانی ۶۱شهرداری و دهیاری خراسان رضوی به زائران

 به گزارش  آرانیوز از مشهد، به نقل از روابط عمومی میراث میراث فرهنگی خراسان رضوی، مهدی برامکی گفت: 31 ایستگاه استقبال از بهار توسط دهیاری ها و 31 ایستگاه توسط شهرداری‌ها در محورهای مواصلاتی در استان برای رفا حال مسافران برپا شده بود و در این ایستگاه‌ها دستگاه‌های خدمت رسان از جمله هلال احمر، آتش نشانی، پلیس راه، نیروی انتظامی و اورژانس حضور داشتند.

رئیس کمیته شهرداری‌ها و دهیاری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: هم چنین 30 ایستگاه خدمت رسانی به زائران و مسافران در اماکن تاریخی و پارک‌ها برپا و راه‌اندازی شده است.

 

وی به نصب سیاه چادر توسط عشایر در مسیر تردد زائران به مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: در این سیاه چادرها بعد از افطار با غذاهای بومی محلی منطقه و انواع چای و دمنوش محلی از میهمانان پذیرایی می‌شد.

برامکی یادآور شد: در مبادی ورودی شهرهای مواصلاتی استان زیبا سازی، گل آرایی، آماده سازی فضای سبز و نصب المان های نوروزی انجام شد.

 

هم‌چنین حجت خبیری، نماینده کمیته شهرداری‌ها و دهیاری‌های در ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: روزانه با شهرداری‌ها و دهیاری‌های در مسیر جاده های استان از طریق این کمیته در ارتباط هستیم و به صورت روزانه روند خدمت رسانی به زائران و مسافران رصد می‌شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار